Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Pinky World
Diary ~~ Mustache ~~ Linkies ~~ Shout



Kawan hari ni, esok and selamanye :)
Saturday 10 December 2011 | 0 comments


Hi korg,Kita baru belajar buat blog ni.Act tengok akak aku buat blog macam best je.So? Aku pun nak try lah best ke tidokk :D Aku tahu blog aku tak lawa.Takpe baru start memang lah huduh sikit. Haa? Baru buat blog aku dah ade benda nak cerita :'/  Nampak tak picture dekat atas tu? Hurm, Dorg semua kawan aku. Ntah lah sejak cuti sekolah ni aku dgn kawan kawan aku ni banyak sangat benda tak kena. Aku sayang doh kawan aku ni tapi ntah lah. Macam macam jadi sedih sangat. Aku dah anggap dorg ni mcm adik and kakak aku sendiri dah tapi sekarang semua macam ade tak kena je. Mana datangnye silap aku layan kawan kawan aku ni. Kenape bila dah dekat setahu kiteorg kawan baru ade masalah macam ni. Hari tu kawan aku nama die mokk.Die cerita dekat aku yang sorg kawan aku ni macam tak suke lah dekat aku. Aku pun tak tahu kenape.
Yela kita manusia susah nak senangkan hati semua orang. Ape yang aku harap relationship kita sebagai kawan tak kan tamat dekat sini je. Harap korg dapat maafkan aku kalau aku ade buat salah. No body prefect so, kita selalu buat mistake :) Ok lah ni jela cerita aku dgn
KAWAN KAWAN aku. Bye korg enjoy lah membace :D

| Newer Post