Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Pinky World
Diary ~~ Mustache ~~ Linkies ~~ Shout



Story About Aisyah :)
Tuesday 20 December 2011 | 0 comments
Hihoo dear blog, Baru lepas makan maggi then tetibe teringat dkt kawan aku. Now aku nak kenal kan kawan aku dunia akhirat :) Nama die Aisyah, Nama manja die mokk ;) Comel kan nickname die? Ok, Die ni kalau korg tak kenal memang nampak pendiam dohh. Tapi bila dah kenal omjayy die memang banyak cakap.
And die ni suka sangat kacau aku dohh geram jee. Die ni sebenarnye omeyy ahh geram gilaa aku dengan die.
Haa, Die ni selalu jadi pedengar yang baik doh. Kalau aku ade problem memang die ahh aku cari.Die ni baik sangat doh sampai ramai sangat yang pijak die. Ok, Lepas ni siape buat hal denga die lai lai kita jumpa ;D
And die ni jenis yang kalau org story buruk psal kawan yang die sayang memang die akan rojer rojer dekat aku.So? Acano best kan dapat kawan macam die. Mokkk Love you forever doh mok :*

Older Post | Newer Post