Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Pinky World
Diary ~~ Mustache ~~ Linkies ~~ Shout



Kesian kawan aku :'(
Sunday 8 January 2012 | 0 comments
Hari ni sedih sangat tengok kawan aku. Actually die baru clash and dalam proses nak couple balik. Tapi tadi die nampak ex die jalan dengan orang lain. Terus punah harapan die nak couple. And then die menagis.
Serious aku tak boleh tengok kawan aku kena macam tu. Aku tak tahu nak cakap ape, sebab dua dua kawan aku. Tapi si lelaki ni dah bagi harapan dekat perempuan ni tapi die buat macam tu.
Dorg dah couple dekat setahun tapi macam ni jadi nye. And lelaki tu pun dengar cerita nye dah lain.
Aku pun tak tahu lah kenape, mungkin die dah bosan kot. maklum lah dekat setahun kot, Now kawan aku sedih sangat sebab ape yang die harap tak menjadi. Tahu tak die sayang dekat lelaki tu sampai sanggup jadi yang kedua. Ya Allah suci nye cinta die :') And kawan aku lagi sorg ni pun sama, tadi aku balik sekolah dengan die, and die cerita lah psal ex awek die, kesian jugak aku dekat die sebab die sayang dekat awek die, tapi awek die buat sampah pulak. Kalau aku jadi betina tu aku dah bersyukur dah. Tapi tu lahh manusia rambut sama hitam hati lain lain. Takpe korg aku still doa kan yang terbaik untuk korg. Korg jangan sedih sedih tau aku kan ade ;D eceh~ Poyo pulak aku -.- Ok lah tu je aku nak cerita. Byebye sayang :)

Older Post | Newer Post