Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Pinky World
Diary ~~ Mustache ~~ Linkies ~~ Shout



Sekolah
Saturday 7 January 2012 | 0 comments
Hi bloggie, Sorry sebab dah lama tak update :) Hari ni nak cerita pasal sekolah aku.
Tahun ni aku dah start sekolah pagi, And tahun ni jugak aku dah start PMR!! Watlek sue ;D
First day sekolah aku dah kena denda dengan cikgu aku -.- Sebab masuk kelas lambat. Haha,
Then cikgu tu pulak asyik nak mengusik aku je, sabar je lah nasib die ckigu aku. Haa, nak tahu tak akak senior sume tak ada pun yang sombong. Just ada ah sikit -.- Tak kesah lah, Now aku memang nak belajar je doh. Yela PMR nak buat ibu aku bangga dengan aku nanti. And nak buat ibu seronok lagi :) Sejak masuk pagi ni aku asyik bawak buku teks je, maklum lah cikgu garang garang, tapi tu yang buat kita lagi berdisplin kan?
Ok, good. Haa, lagi satu now aku boleh faham subjek yang dulu memang haram aku tak faham :D
Science pun aku dah faham. Sebab cikgu yang ajar aku tu best. Seronok belajar dengan die. And die tiap hari kalau mengajar kiteorang die akan motivasi dulu. Maksud nye die akan nasihat kiteorg tiap tiap hari  supaya kiteorg tak lupa yang belajar tu penting :) And aku jadi penolong kelas pulak -.- Last year aku ketua now aku penolong -.- Takpe takpe tanggungjawab aku tu. Act sekolah sesi pagi ni best sebenarnye. Tapi kadang kadang tu je rasa macam penat. Sebab kena bagun pagi. Hee. This year aku nak berubah lah. Amin.
Ok lah, Tu je aku nak cerita. Boboi darling :)

Older Post | Newer Post