Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Pinky World
Diary ~~ Mustache ~~ Linkies ~~ Shout



The sweeties memory.
Friday 13 January 2012 | 0 comments
Hi korg, hari ni aku cuti tak sekolah. memang lah hari sabtu -.- Hurm, hari ni aku nak cerita psal hamba Allah ni.
Aku tak faham kenape dengan die. Aku penat layan perangai kau. Sekarang kau pulak yang busy body sibuk jaga tepi kain aku. Aku dah ckp sayang die betul betul nanti kau yang menyesal. And perlu ke kau nak tahu semua hal die? Stop menyibuk lah sial. Aku tak suka kau and aku tahu kau tak suka aku. so? jangan kacau aku lagi. Smlm aku tak ade mood gila. sampai laki aku pun cakap aku macam marah dekat die. Mana ade ;D
Aku bengang dengan sorg budak ni, so aku kalau dah bengang semua yang tegur aku mesti aku tak layan. Haha, kejam kan? Smlm aku pun pelik die diam je. Haha. Sebelum masuk kelas aku memang tak ade mood. Lepas rehat tu baru macam aku nak gelak gelak dengan kawan aku. Aku kalau dah lepak dengan dorg memang tak boleh nak buat muke serious dah. Haha. Balik sekolah tu aku terserempak dengan someone. Die senyum dengan aku so, aku pun 'reply' ah senyuman die tu. Hahaha. Haa, time balik tu aku balik dengan ayu and chak.
Best gila. Lepas tu petang nye ayu ajak aku pergi cc, tapi tak jadi sebab ibu die ajak die pergi beli barang. Lepas tu kiteorg pergi kedai, Nak topup, aku ade 10 ringgit then kawan aku ni konon nye nak amek 1 ringgit dalam beg die. Tapi yang die amek tu name tag nama die. Hahahaha, sumpah lawak time tu.
Lepas tu naik motor dengan die aku asyik tergelak je. Lawak oh die tu. Act sweet memory aku dengan ayu.
Korg ade? :) Balik balik je laki aku text aku. risau betul die. die ingat aku marah die. Haha. kesian die.
Haa, tahu tak? aku rasa die ni lain sikit dari laki lain. 'maybe' lah ;P Sebab die selalu buat baik dengan aku.
Kadang kadang tu tak lah. Sikit sikit pukul aku. Sakai kan? Haha, ok ah dah tak tahu nak cerita ape. kbai sayang.

Older Post | Newer Post