Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Pinky World
Diary ~~ Mustache ~~ Linkies ~~ Shout



AR
Friday 16 March 2012 | 0 comments
Hi, Dah nak habis cuti sekolah kan? Haihh bosan pulakk ;D Now, nak cerita sikit pasal kite dengan die. Tahu tak kite tak pernah terfikir pun yang kite akan berkawan rapat dengan die.Kalau boleh sekarang aku tak nak lah cakap yang aku bercinta dengan die sebab kiteorang still mengenal hati budi masing masing. Aku tak nak terlampau serious sebab nanti aku yang kecewa ;) Bagi aku biar lah orang cakap aku dengan die bercinta or what. Tapi aku still anggap relationship aku ni sekadar mengenal hati budi sebelum bercinta. Maklum lah aku ni sekolah lagi, so, tak boleh serious sangat. Tapi ape pun die ade sikit ciri ciri yang aku nak. Alhamdulilah. Hanya yang kenal die dengan rapat je boleh kenal perangai die. Memang dari luar die nampak macam orang jahat *jujur --' Tapi die tak macam tu aku tahu ;) And, die ade buruk ade baik nye. Manusia tidak semua nye sempurna. Sama lah dengann AR kite. Selame aku berkawan dengan die. Die dah banyak berubah. Tapi kadang kadang ade lah die buat perangai. Ape pun aku suke dapat kawan yang macam die. Sayang awak AR. Thanks sebab jadi buah hati kiteww ;D

Older Post | Newer Post