Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Pinky World
Diary ~~ Mustache ~~ Linkies ~~ Shout



Seminggu sebelum Engagement :)
Saturday, 10 March 2012 | 0 comments
Hi, Hmm penat and ngatok gila hari ni. Dalam berape minggu ni aku asyik tidur lambat je. Tahu sebab ape? Mehh aku cerita, Kawan aku ayu kakak die dah nak bertunang. Jadi sibuk lah cari barang itu ini. Sampai aku dgn ayu pun terbabit sama. Haha. Aku sekarang dah di layan macam keluarga sendiri. Selesa jugak bila lepak dengan dorg satu family. Malam tadi, kiteorg pergi tengok hantaran, hantar kad jemputan. Lastly pergi lepak dekat dataran nak jumpe org. Besst lah jugak tapi ramai Abg Rempitt --' Hari tu aku ikut dorg pergi negeri sembilan. Woo, sumpah best gila. Then, pergi uptown cheras. Time tu dah pukul 3 pagi tau. Korg bayang kan? Haha. Ok, tu je lah. Nanti aku cerita lagii :)

Older Post | Newer Post