Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Pinky World
Diary ~~ Mustache ~~ Linkies ~~ Shout



Terpaksa, Harap kau faham :')
Saturday, 31 March 2012 | 0 comments
Hi, Complicated gilee wey. Hmm, Harap kau faham sebab ape aku buat macam tu. Ya Allah kau je tahu macam mane sayang nye aku dekat kau. Tapi kau dah tak boleh nak berubah aku terlampau percaye dekat kau sampai beribu kali kau tipu aku. Jadi aku dengan terpakse amik keputusan ni, Biar kan relationship kite tergantung macam ni. Bukan saje aku buat macam ni, dah banyak kali aku suruh kau berubah. Tapi kau still macam tu. Masih terikut perangai orang yang kurang sihat. Jujur aku rase macam bodoh cakap dekat kau macam tu. TAPI SUMPAH! terpakse sayang. Lembut kan lah hati dei ya Allah, Agar boleh berubah jadi ape yang aku nak. AMIN :') Loveyou<3

Older Post | Newer Post