Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Pinky World
Diary ~~ Mustache ~~ Linkies ~~ Shout



Rindu Blogg Aku ni :*
Monday 7 May 2012 | 0 comments
What the fish! Lama gila aku tak update blog, Err, rindu :'( Ok, sorry over pulak. Aku ada banyak benda nak cerita sekarang. First, Aku and family angkat aku pada sabtu and ahad lepas adakan majlis pernikahan kakak kawan aku. Ok best gila plus penat! Aku kenal ramai orang time kenduri ni. Sweet memories<3
Now, Aku ada cerita pasal someone yang ntah lah perangai pun pelik. Dia jelly agaknya dengan aku apa yang aku buat ada je yang tak kena. Aku buat tu dia tak puas hati, aku buat ni pun sama. Biasa lah bagi aku manusia tak pernah berpuas hati dengan kesenangan orang lain. Sifat cemburu sesama islam tu dah biasa aku dengar dalam dunia ni. Tapi tu lah, dah perangai dari lahir memang macam tu agaknya. Hm, Tak faham. Dah abaikan je lah orang macam tu kan? Err :'( sad story seorang kawan aku ada sakit yang agak serious sampai dia kena keluar masuk hospital banyak kali. Sedih doh sebelum ni die lah orang paling kelakar dalam kawan kawan aku yang lain. And dia lah paling ceria, lately ni aku tengok dia dah jarang bercakap dah tak banyak ketawa. Kenapa  dia yang sakit kenapa tak orang lain. 26 ni maybe die kena stay hospital. Habis lahh tak ada lah kawan nanti :'(  Ya Allah kau sembuh kan dia, Mintak mintak tak ada ppe jadi ;) Kbai! Love youu :*

Older Post | Newer Post